Диети и здравословен живот

Диети, съвети за здравословен живот и отслабване от Санифар
Големина на шрифт:

Archive for март, 2010

Комбинацията от омега-3 мастни киселини с глюкозамин е по-добра за подобряване здравето на ставите и облекчаване на болките при остеоартрит, отколкото лечението само с глюкозамин. Това се твърди в едно изследване проведено в Германия.
Това е първото подобно изследване и резултатите от него са твърде интересни.
Остеоартрита е едно доста разпространено хронично заболяване, което зачестява с напредване [...]

Натрупват се все повече данни, че кърменето носи ползи както за майката, така и за детето.
При майката се доказва, че то намалява риска от развитие на метаболитен синдром. Този синдром се рзвива когато са налице група от рискови фактори и се изразява с развитиие на диабет тип2 , сърдечносъдови заболявания, включително хипертония и натрупване на [...]

Напоследък все повече изследователи изучават връзката между енергийните нива в организма, настроението и храненето. Има данни, че променяйки начина си хранене това може да промени и метаболизма и химичните процеси в мозъка, което значително да повлияе общото състояние на организма.
Храната може да промени енергията по три начина: 1.като доставя достатъчно калории, 2. доставя стимуланти от [...]

Яденето на по-малко месо и млечни продукти ще намали ефекта върху климатичните промени и глобалноот затопляне, но същевременно ще има и благоприятни последици за човешкото здраве – по-малко сърдечно съдови заболявания и затлъстяване. Так се твърди в проучване публикувано в авторитетното медицинско списание The Lancet.
Смята се, че от животните отглеждани за месо се отделят близо [...]

Проучване недвусмислено показва, че стреаса на работното място или в къщи може да доведе до затлъстяване.
Тревожите се за работата си? Страхувате се за бъдещето си? Губите контрол на работното си място и това ви притвеснява постоянно? Ако отговора на тези въпроси е „да” , то вероятноста да качите килограмите е голяма.
Проучването е публикувано в списанието [...]

Много хора консумират прекалени количества сол и в Университета на Айова, САЩ, учените са открили причината за това пристрастяване – вероятно тя води до подобряване на настроението.
Някои психолози са забелязали в своите проучвания, че плъхове на които се дава по-малко натриев хлорид / това е името на трапезната сол/ обикновенно странят от другите и не [...]

Боровинка
Учените смятат, че антиоксидантите в боровинката работят за намаляване на LDL /”лошия”/ холестерол, който допринася за развитие на атеросклероза и запучване на артериите. Освен това те неутрализират свободните радикали, които се получават в организма в резултат на обменните процеси и могат да доведат до развитие на рак и на много болести свързани с възраста.
Боровимките могат [...]

Може да ядете повече и пак да отслабвате.
Изглежда естествено: искате да отслабнете, затова ядете по-малко и килограмите намаляват. Но колкото по-малко ядете, толкова повече мислите за храна. И то все за неща, от които се дебелее. Накрая резултата е ясен: ентусиазма ви напуска и се отказвате от всякакви диети. Те ви причиняват повече душевни страдания, [...]

Често се случва да изпитате остър глад в късния следобяд. Първото което правите е да вземете някакво захарно десертче. Гладът преминава бързо, почти мигновенно. Но много скоро се появява отново. И не сте единствени. Когато се приемат храни богати на прости захари/ като кристалната захар/ настъпва бързо засишане и организма получава енргия, но тя изчезва [...]

Напоследък се натрупват се повече данни за благотворния ефект на източната подправка канела. Тя се използва от хилядолетия за приготвяне и овкусяване на храната.
В последните години обаче са проведени и много научни изследвания за ефектите и върху организма. Опити са правени върху животни, но вече има и доста наблюдения върху хора.
Безпорно се доказва, че канелата [...]

Продукти на Санифар

little-snack.jpg fibrafit-box.jpg taina-zakuska-no6.jpg fibrafit-plik.jpg plodovi-biskviti-little-sna.jpg sanifar_leneno_maslo.jpg neobiknoveni-biskviti.jpg krekeri-s-rigan-i-bosilek.jpg divia-box-www.jpg divia-medeni-vafli.jpg

Коментари

Previous Next
Latest on Wed, 06:24 pm

iva: super e

Kibefiets: Отличный пост, прочитав несколько статей на эту тему понял, что всё таки не посмотрел с другой стороны, а пост как-то очень заинтересовал.

meri: Ima mnogo dobri dieti tuk!!!!!!

miro: Яко сайтче

» Leave a reply