Диети и здравословен живот

Диети, съвети за здравословен живот и отслабване от Санифар
Големина на шрифт:

Archive for юни, 2010

Пиенето на бира  може да доведе не само до увеличаване на коремчето ви. Тя e богата на силиции, а той помага костите ни да бъдат по-здрави. Това ни убеждава едно проучване проведено във Великобритания. Предполага се, че силиция под формата на ортосилициева киселина е важен за изграждане на костната и съединителната тъкан и достатъчното му [...]

Напоследък се намират все повече продути на пазара, най-вече крекери и снаксове, посолени с морска сол. В едно проучване на пазара в страните от Западна Европа се установява, че за последните 3 години са се появили около 5 000 такива продукта. И това започва да се превръща в мода. Дали обаче това е по-здравословно?
В развититве [...]

Може ли дъвката найстина да намали теглото?
Две малки проучвания доказват, че това е вярно.
Те стигат до извода, че дъвченето на дъвка води до намляване дневния прием с 50 калорий, подтиска желанието за хранене и контролира апетита. Това може да не изглежда много, но за една година означава намаляваане на теглото с около 5 килограма.
Разбира се [...]

Мъжете пиещи редовно чай имат по-слаба талия от тези, които изобщо не пият. Може ли чаят да е секрета за намаляване на мазнините около карема? Вероятният отговор е „да”.
Ново изследване показва, че мъжете пиещи поне 3 чаши чай дневно имат по-тънка талия, като това не може да се потвърди за жените. При тях явно по-различни [...]

Затлъстяването е прекомерно натрупване на мазнини в тялото. За затлъстяване говорим, когато теглото е с повече от 20% над нормалното. Най-често използвания критерий е Индекса на телесното тегли или BMI / body mass index/ - това теглото в килограми разделено на височината на квадрат. Въпреки че той не измервa директно копличеството на мастите в тялото, [...]

Подходящото хранене и диета са важни за много заболявания на храносмилателната система, включително рак на хранопровода, стомах и дебелото черво.
Мазнините и риска от рак на дебелото черво

Консумацията на големи количества мазнини увеличава секрецията на жлъчни киселини. Това увеличено количество на жлъчните киселини, може да провокира развитието на ракови клетки в дебелото черво.
Ето защо е полезно [...]

Изследване показва, че мъжете, които правят секс два пъти седмично имат по-малък риск за развитие на болести на сърцето. Секса е добър както за сърцето, така и за общото здраве.
Изследването е публикувано в American Journal of Cardiology. Това е специализирано и авторитетно списание за професионалистите в кардиологията. В изследването са били включени 1 125 мъже [...]

По-големия прием на сол увеличава заболеваемоста от болести на сърцето, докато прекомерната консумация на осолена храна повишава риска от рак.
Проучване проведено в Япония, в което са участвали почти 80 000 мъже и жени показва, че когато се консумира осолена храна, като риба и месо, чувствително се увеличава риска от развитие на рак. Най-често е на [...]

Тези които често се карат, викат, вдигат скандали или бурно затръшват вратата, тоест хорат с високо ниво на гняв и враждебност са изложени на повишен риск от болести на сърцето. Ако знаете това ще продължите ли да се ядосвате за дребни и незначителни неща?
Разбира се трябва да се уточни, че се говори за високо ниво [...]

Продукти на Санифар

taina-zakuska-no6.jpg sanifar_leneno_maslo.jpg divia-box-www.jpg krekeri-s-rigan-i-bosilek.jpg viiva.jpg little-snack.jpg fibrafit-box.jpg fibrafit-plik.jpg neobiknoveni-biskviti.jpg divia-medeni-vafli.jpg

Коментари

Previous Next
Latest on Wed, 06:24 pm

iva: super e

Kibefiets: Отличный пост, прочитав несколько статей на эту тему понял, что всё таки не посмотрел с другой стороны, а пост как-то очень заинтересовал.

meri: Ima mnogo dobri dieti tuk!!!!!!

miro: Яко сайтче

» Leave a reply